معرفی ویلچرهای ایرانی فراتک

معرفی ویلچرهای ایرانی فراتک

امروزه باتوجه‌ به افزایش سن و همچنین امید به زندگی تعداد سالمندان در دنیا روبه افزایش رفته است که مسئله توجه ویژه به سالمندان را می‌طلبد. یکی از نیازهای اساسی سالمندان استفاده از وسایلی است که باعث می‌شود تا آنها بتوانند به‌راحتی جابه‌جا شوند.

راحتی یکی از نیازهای اساسی انسان‌ها است. ویلچر یکی از اختراعات بشری است که باعث شده تا سالمندان به‌راحتی بتوانند جابه‌جا شوند. استفاده از ویلچر در میان افراد سالمند و همچنین افرادی که دارای معلولیت هستند بسیار ضروری است. در این مقاله به معرفی ویلچرهای ایرانی فراتک می‌پردازیم.

مدل‌های مختلف ویلچرهای فراتک را مشاهده می‌کنید.

انواع ویلچرهای فراتک

شرکت فراتک یکی از شرکت‌های تولیدکننده ویلچرهای ایرانی است که در این زمینه یکی از بهترین شرکت‌ها محسوب می‌شود. این شرکت ویلچرهایی در انواع مختلف تولید می‌کند. ویلچرهای ایرانی فراتک یکی از بهترین ویلچرهای تولید شده در ایران هستند. این ویلچرها در مدل‌های عادی و همچنین مدل‌های برقی تولید می‌شوند. ویلچر برقی ایرانی فراتک یکی از اختراعات خوبی است که این شرکت توانسته آن را بسازد این مدل ویلچر برای افرادی که قدرت حرکتی مناسبی ندارند بسیار ضروری است.

 

ویلچر فراتک از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است از این قابلیت‌ها می‌توان به‌راحتی در استفاده از آنها و همچنین کارایی بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. ویلچرهای ایرانی فراتک برای استفاده تمامی رده‌های سنی مناسب هستند و شما می‌توانید برای بیماری حرکتی خود این ویلچر را تهیه کنید.

ویلچر برقی ایرانی فراتک درست همانند ویلچرهای عادی ساخته شده است و استفاده از آن به‌راحتی ویلچرهای کلاسیک است. حتی باز و بسته‌شدن آن نیز همانند ویلچرهای قدیمی است. مشکلی از این بابت وجود ندارد و می‌توان آن را برای هرکسی استفاده کرد.

 

ویلچر برقی فراتک مدل فاتح

مزایای استفاده از ویلچر

استفاده از ویلچر مزایای بسیار زیادی دارد اگر بخواهیم این مزایا را نام ببریم می‌توانیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم. استفاده از ویلچر باعث می‌شود تا بیماری حرکتی شما بتواند کارهای شخصی خود را بدون نیاز به کمک دیگران انجام دهد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ویلچرهای ایرانی فراتک راحتی در جابه‌جایی و هم چنین عبور و مرور افراد معلول و دارای مشکلات حرکتی است. اگر شما بیماری دارید که توانایی حرکت کردن ندارد جابه‌جایی او در مطب پزشکان و همچنین در رفت‌وآمدهای شهری کار بسیار طاقت‌فرسایی است که استفاده از ویلچر باعث می‌شود تا این مشکل به‌راحتی حل شود.

مشخصات مدل برقی ویلچرهای فراتک

مدل برقی ویلچر فراتک از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است که به معرفی آنها می‌پردازیم. این ویلچر می‌تواند تا حداکثر ۱۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند که سرعت مناسبی برای افراد معلول است. موتورهای استفاده شده در این ویلچر از قدرت خوبی برای تحمل وزن و همچنین راه‌اندازی ویلچر برخوردار هستند. این مدل ویلچر دارای دو موتور مجزا است که هرکدام وظایف خاصی را انجام می‌دهند. سیستم‌های کنترلی استفاده شده در ویلچرهای ایرانی فراتک مدل برقی کاملاً کامپیوتری هستند که استفاده از آنها بسیار راحت است.

وزن این مدل ویلچر بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلوگرم است که وزن متناسبی برای جابه‌جایی آن و همچنین استفاده از آن در ماشین است. ویلچرهای ایرانی فراتک مدل برقی می‌توانند تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کنند که تقریباً می‌تواند تمامی سایزها و همچنین وزن‌ها را در خود جای دهد.

 این ویلچرها دارای ۲ عدد باطری هستند که با یکبار شارژ می‌توانند تا چند ساعت به‌صورت مداوم مورداستفاده قرار گیرند و از بابت تخلیه شارژ مشکلی برای آنها به وجود نیاید. این ویلچرها می‌توانند شیب‌هایی تا دوازده درصد را به‌راحتی بالا بروند و مشکلی برایشان به وجود نیاید.

امکانات مورداستفاده در ویلچر فراتک

توان جابه‌جایی و حرکتی ویلچرهای فراتک

اگر بخواهیم به توان حرکتی ویلچرهای ایرانی فراتک اشاره کنیم می‌توانیم آنها را به دودسته تقسیم‌بندی کرد. اولین مورد ویلچرهای کلاسیک یا همان ویلچرهای قدیمی هستند که تکنولوژی مورداستفاده قرار گرفته در آن‌ها بسیار پیشرفته است و شما می‌توانید به‌راحتی از آنها استفاده کنید. این ویلچرها به‌راحتی جمع می‌شوند و همچنین به‌راحتی قابلیت حرکت دارند که این مورد باعث می‌شود تا افرادی که ویلچر را حرکت می‌دهند این کار برایشان طاقت‌فرسا و اذیت‌کننده نشود. شعاع حرکتی ویلچرهای قدیمی فراتک بسیار بالا است.

مورد دوم ویلچرهای برقی فراتک هستند. این ویلچرها از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کنند که وابسته به سیستم‌های کامپیوتری است. برای استفاده از ویلچرهای ایرانی فراتک مدل برقی افراد دارای معلولیت‌های حرکتی باید سیستم تعبیه شده در این ویلچر به نحو احسن استفاده کنند و بتوانند آن را به حرکت در بیاورند.

توان حرکتی ویلچرهای برقی محدود است و این مورد وابسته به قدرت موتورهای تعبیه شده در ویلچر متغیر است. هرچه قدرت موتورها بیشتر باشد توان حرکتی ویلچر نیز بیشتر است. ویلچرهای برقی برای افرادی که به‌تنهایی کارهای خود را انجام می‌دهند بسیار مناسب است.

سیستم‌های حفاظتی استفاده شده در ویلچر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نگران امنیت و همچنین حفظ جان عزیز خود هستید باید این را بدانید که ویلچرهای ایرانی فراتک از سیستم‌های حفاظتی و همچنین امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند. مدل برقی این ویلچر دارای کمربند و همچنین حفاظ‌هایی است که می‌تواند از فرد معلول به‌خوبی حفاظت کند و مشکلاتی برای او به وجود نیاورد.

این ویلچرها همچنین برای راحتی این افراد مزایای را در نظر گرفته‌اند که باعث می‌شود تا افراد معلول بتوانند در هنگام استفاده از این ویلچر احساس راحتی بکنند. برای مثال این ویلچرها قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و همچنین تنظیم زاویه استفاده از آن را دارا هستند.

 

یک نمونه از انواع مدل‌های ویلچرهای فراتک

کلام آخر

سعی کردیم در این مقاله به معرفی یکی از اختراعات خوب بشری برای افراد دارای معلولیت بپردازیم. ویلچرهای ایرانی فراتک یکی از آن دسته محصولاتی هستند که می‌توانند به این افراد کمک کنند. اگر شما نیز فرد معلولی در خانه دارید که باعث می‌شود تا مشکلاتی از قبیل عدم تحرک و همچنین مشکلات در جابه‌جایی برای شما به وجود بیاید استفاده از ویلچر یک امر ضروری برای شما محسوب می‌شود.