هرآنچه در مورد دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس باید بدانید

هرآنچه در مورد دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس باید بدانید

امروزه متخصصان با دستگاه‌های مختلفی سعی در رفع این دردهای مزمن دارند. بهترین روش درمان کاهش و ازبین‌بردن دردهای عضلانی فیزیوتراپی است. به کمک این روش ماهیچه و عضلات بدنتان توان و نیرویی جدید می‌گیرند.

با بالارفتن سن معمولاً دردهای مختلفی برای دست‌ها، پا، کمر و سایر اعضای بدن به وجود می‌آید. البته این دردهای عضلانی یا عصبی ربطی به پیر یا جوان بودن ندارد و متأسفانه ممکن است در هر سنی به سراغ افراد بیاید. معمولاً ریشه این دردهای عضلانی به گذشته برمی‌گردد. دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس از مهم‌ترین وسایل هستند که می‌توانند دردها را التیام دهند.

دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس

فرد فیزیوتراپیست معمولاً با انجام برخی حرکات و تمرینات ورزشی و استفاده از برخی دستگاه‌های برقی که باعث ایجاد جریان در بدن خواهند شد کار فیزیوتراپی را برای بیمار انجام می‌دهد. اما معمولاً مراجعه مداوم به مراکز فیزیوتراپی برای بیماران بسیار مشکل است.

معمولاً بیمارانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، برای انجام کارهای حرکتی خود مثل راه‌رفتن دچار مشکل می‌شوند لذا برای آنها بسیار سخت و دشوار خواهد بود که هر روز یا چند روز یک‌بار به مرکز فیزیوتراپی مراجعه کنند. به همین منظور دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی در سایزهای کوچک‌تر از سایز مراکز فیزیوتراپی برای استفاده اشخاص در منزل طراحی شده است. دستگاه‌های فیزیوتراپی برجیس با امکاناتی بسیار عالی در مان را برای بیماران بسیار ساده‌تر کرده است.

فیزیوتراپی چیست؟

زمانی که فرد به هر دلیلی اعم از بیماری، تصادف یا ناتوانی‌های مادرزادی نتواند عملکرد خوبی در انجام امور حرکتی مانند راه‌رفتن از خود نشان دهند، فیزیوتراپی به کمک این افراد خواهد آمد. در این روش درمانی فردی تحت عنوان فیزیوتراپیست با انجام حرکات ورزشی و تمرینات دستی که خود شخص فیزیوتراپیست روی عضلات و ماهیچه‌های کم‌توان یا ناتوان درمان را انجام می‌دهد.

در طول مدت درمان، فیزیوتراپیست با دادن آموزش‌ها و مشاوره‌هایی فرد بیمار را در راستای بهبود هرچه زودتر بیماری راهنمایی می‌کند. با کنترل و مدیریت درد از پیشروی بیماری در عضلات بیمار جلوگیری می‌کنند و باعث بهبود بیماری و بازگشت سلامت افراد خواهند شد.

دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس

می‌توانید از فیزیوتراپی زمانی که دچار کمردردهای زیاد، آسیب‌های ناگهانی و آمادگی برای زایمان یا یک رویداد ورزشی استفاده کنید. در این علم سیستم‌های مختلف بدن مانند عصب‌ها، عضلات، قلب و عروق و بخش‌های تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.

معمولاً بیمارانی که دچار سکته مغزی شده‌اند یا بیماران مبتلا به ام اس یا پارکینسون بخش عصبی سیستم بدنی آنها کمتر فعالیت می‌کند و نیاز به تقویت بیشتر دارد. در این زمان فیزیوتراپیست‌ها از دستگاه‌های فیزیوتراپی استفاده می‌کنند که اغلب مبتنی بر جریان برق‌کار می‌کنند، اما برخی نیز با امواج مادون‌قرمز یا فراصوت و غیره به بهبود بیماری کمک می‌کنند.

متأسفانه مراجعه به مراکز فیزیوتراپی باید در دفعات بسیار زیادی صورت پذیرد که برای بیماران بسیار سخت و خسته‌کننده خواهد بود و از طرفی هزینه‌های بسیار بالایی را برای افراد به دنبال خواهد داشت. دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس برای کمک به بیماران طراحی و تولید شده است تا اشخاص بتوانند با هزینه‌های کمتری در منزل به درمان خود ادامه دهند. استفاده از این دستگاه‌ها بسیار ساده و راحت طراحی شده تا هرکسی بتواند برای درمان از آنها استفاده کند.

انواع دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس

انواع دستگاه فیزیوتراپی برند برجیس

راه‌های مختلفی برای مقابله با درد وجود دارد. یکی از هزاران راه درمان درد فیزیوتراپی است. دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس به ما برای کاهش و برطرف‌کردن دردها در منزل کمک می‌کنند. تکنیک‌های زیادی همچون تحرک مفصل‌ها، انجام حرکات ورزشی و غیره برای کاهش دردهای عضلات و استخوان‌ها وجود دارد اما امروزه همه چیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است.

در عصر جدید می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی بزرگی که تا پیش‌ازاین فقط در مراکز درمانی فیزیوتراپی وجود داشت را در سایزهای کوچک‌تر در منزل داشته باشید. همچنین با کمک آنها فعالیت‌های خود را برای بهبود بیماری‌تان به‌راحتی انجام دهید.

در دستگاه فیزیوتراپی برند برجیس، عملکردهای مختلفی را مشاهده می‌کنیم، برخی از آنها به‌وسیله برق‌درمانی بیماری را بهبود می‌بخشند. برخی دیگر نیز از ابزارهای دیگری همچون گرمادرمانی یا بهبود مکانیسم بدن از طریق جریان‌سازی خون در عروق از طریق حرکات مناسب، استفاده می‌کنند.

برای انتخاب دقیق و درست دستگاه فیزیوتراپی خانگی باید پیش از اقدام به خرید راهنمای استفاده و موارد مجاز پزشکی را به‌دقت مطالعه کنید. در این راهنما تمامی نکاتی که در حین استفاده باید رعایت کنید به‌وضوح توضیح داده شده است. با مطالعه دقیق آنها به‌راحتی متوجه خواهید شد که آیا این دستگاه مناسب بیماری و نیاز شما هست یا خیر. حتماً پیش از خرید هر دستگاه فیزیوتراپی خانگی با فیزیوتراپیست و پزشک خود مشورت کنید.

دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس در ایران

دستگاه فیزیوتراپی استیمولاتور 2 کاناله 400 هرتز مدل SL400

دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس انواع مختلفی دارند که با تعداد کانال‌های مختلفی عرضه می‌شوند. یکی از این مدل‌ها دستگاه فیزیوتراپی استیمولاتور 2 کاناله 400 هرتز مدل SL400 است که دارای دقت و عملکرد بسیار سریع و مؤثری است.

از این دستگاه فیزیوتراپی برای درمان بیماری‌های ماهیچه‌ای، عصبی و پوستی می‌توانید استفاده کنید. برای استفاده از این دستگاه باید از ژل و پدهای مخصوص استفاده کنید. در دستگاه فیزیوتراپی برجیس، مدل SL400 تمامی مشکلات ناشی از سکته‌های مغزی، آسیب‌هایی که بر اثر تصادف یا تمرینات ورزشی به بدن وارد می‌شود را می‌توان بسیار ساده و در منزل درمان کرد. در این دستگاه از صفحه نمایشی برای نشان‌دادن اطلاعات کامل مربوط به نوع و نحوه درمان برای بیمار استفاده شده است.

دستگاه فیزیوتراپی برجیس مدل SL400

جمع‌بندی نهایی

هر بار که ورزش می‌کنید به تقویت ماهیچه و عضلات خود کمک می‌کنید. با بالارفتن سن و تقویت نشدن عضلات بیماری‌های مختلفی ضعف عضلات را به رخ ما می‌کشند. البته امروزه مشکلات عضلانی دیگر ربطی به سن‌وسال ندارد و افراد کم یا بیش به آن دچار هستند.

علم فیزیوتراپی باهدف کمک به بهبود سیستم‌های عصبی، عضلانی، قلبی و عروقی برای کمک به بیماران به میان آمده است. دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی برجیس نیز کار را برای بیماران چندبرابر ساده‌تر کرده‌اند و در زمان بسیار صرفه‌جویی می‌کنند. هزینه‌های درمان توسط فیزیوتراپی بسیار زیاد است و بیماران درگذشته اغلب مجبور می‌شدند از درمان خود صرف‌نظر کنند یا درمانشان را از نیمه رها کنند. این دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی با هزینه بسیار کمتری درمان را در منزل برایتان فراهم کرده است.